Weekend, Party!

Min vardag | 2012-08-31 - 13:03:16


Vaknade upp och trodde jag hade försovit mig och kollar på klockan, 02.54 visar den, haha, inte riktigt! Bara och somna om då igen! Har varit en riktigt lätt dag idag. Första timmen var det lite teori, andra timmen gjorde vi ansiktsmask på varann och sista timmen fick ungefär halva klassen ansiktsbehandling hela timmen, och jag var en av dom som fick ligga och njuta :D Bra start på helgen! Och vi slutade ju en timme tidigare än vi egentligen skulle också.. Men nu fick man då istället gå tillbaka till lägenheten och sitta här och vänta på att klockan ska bli 15.00 för först då åker bussen till vasa.. Kan bara säga att den här veckan har nog gått så himla snabbt! Var ju nyss helg ju! :D
 
Jaja,
 
Trevlig helg!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0