Villaavslutningen

Min vardag | 2012-08-27 - 15:28:10


Blev ju lite ändrade planer i helgen :D Hade inte tänkt fira alls men på lördags eftermiddagen fick någon mig övertalad att hänga med till petsmo och fira villaavslutningen där! Glad att jag följde med också sen! Var kanske lite stelt i början eftersom ingen nästan kände varann, men med lite alkohol i blodet blev det riktigt bra! Satt ute på balkongen och en stund nere vid bastun tills solen gick i moln. Killarna badade bastu och smällde lite raketer och vid 1-tiden på natten tog vi taxi in till stan! Blev både ollis och fontana och av vad jag minns hade jag superkul! Bästa helgen på länge blev det nog! :) Glömde att ta bilder så har bara någon enstaka bild på telefonen som jag ennu inte överfört till datorn men det kommer! :) Så det var min helg det! Måste sluta planera vad man ska göra från och med nu för det blir ju alltid mycket bättre nästan än om man har planerat något före :D
 
Skulle sen ha åkt tillbaka till jeppis igårkväll redan men eftersom jag var sååå trött och bakis så orkade jag inte, tog istället bussen kl 11 imårse och hann riktigt passligt till första och enda lektionen jag hade idag! :) Och nu regnar det, bara öser ner.. :( Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0