Taggad för imorgon!

Min vardag | 2012-08-03 - 22:04:06


Japp! Imorgon ska det firas, eftersom jag fyllde en torsdag! Can't wait! Är taggad till tusen redan, hoppas det håller i sig tills imorgon också! :) Tänkte jag skulle ta en shoppingtur på stan, se om jag skulle hitta något att ha på mig imorgon kväll, men slutade med en butik och en rosa långärmad tröja (vad det nu heter då).. Beror kanske på att jag somnade 06.00 imårse, kunde inte sova på hela natten, var hur pigg som helst, vände och vred mig hela natten.. och sov bara från 6 till 8 imårse typ.. Nåjaa, nöjd med det gick jag till gymmet, gjorde av med en timme där och sen hem..
 
Nu ikväll blev det en kortlänk runt smedsby i spöregnet, helt genomblöt när jag kom hem men värt det var det! Och nu blir det att fortsätta på den så vädligt intressanta boken jag håller på att läsa också, 50 shades of grey, rekommenderar verkligen! ;)
 
Och en låt så här till helgen, kolla in han typen i videon :D
 
 
 
På dansgolvet imorgon kanske!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0