Fredag imorgon!

Min vardag | 2012-08-23 - 06:48:23


Börjar 1 timme senare idag, men steg upp samma tid som jag brukar iaf, jag som verkligen inte är någon morgon människa, men det gick riktigt bra! Hatar att behöva stressa på morgonen, så skönt att bara ta det lungt och äta morgonmål i lugn och ro osv.. Och så är det fredag imorgon vilket betyder helg och då får man sova :) Idag ska vi ha någon sorts "friluftsdag" från skolan så vi kommer vara ute hela dagen.. Blir 2 dagar av massa frisk luft denna veckan! Sen är det bara ansiktsvård hela fredagen och sen är man ledig några dagar :) Vet inte vad man ska göra i helgen? Vet inte om jag riktigt orkar fira någon villaavslutning i år? Vem vill ju fira att sommaren börjar vara slut? Inte jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0