Andra veckan i full fart

Min vardag | 2012-08-21 - 21:18:20


Helgen spenderades både hemma i vasa med familjen och i jeppis. Blev en rejäl utgång här men hade så kul så det var värt baksmällan dagen efter :D På söndagen gjorde man då alltså inte mycket.. I måndags var det dags för tidig väckning igen, trodde jag! Hah! Roligt att gå upp tidigt klockan 6 när man egentligen börjar kl. 13.05! Nåjaa, sov vidare och steg upp vid halv 11.. Hade 1 timme i skolan så det var en riktigt skön start på veckan efter en busig helg! :) Gick ut på en länk på kvällen för och rensa huvudet lite efter allt ståhej! Man märker att det börjar bli höst nu också, kyligt om kvällen och imårse fick jag dra på mig en varm tjock tröja och jacka, eftersom vi skulle spendera dagen ute. När jag kom till skolan fick vi prova skor som vi ska ha när vi börjar med kundbetjäningen osv, och efter det for vi ut med min klass och tvåorna! Var en bra dag, lite kyligt bara och man blir väldigt trött av att vara ute en hel dag, lite för mycket frisk luft?! :D Blev en powernapp när jag kom hem och nu känner jag mig riktigt utvilad, vilket känns väldigt bra! Imorgon är det onsdag, halva veckan har redan gått och sen är det helg och villaavslutning! :) Har inte planerat in riktigt vad jag ska göra då så det återstår att se :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0