Magaluf Reunion

Magaluf 2011 | 2011-10-31 - 16:17:38


Snart är det dags för Magaluf Reunion! Ser såå fram emot det! Ska bli så roligt att träffa alla man lärde känna i Magaluf när jag var där! :) Ska bo med de jag bodde med i Magaluf också så det blir skojj! Magalufs 3 veckor om igen på 40h :D Kommer bli craaaazyyy! :D

Ska någon dag denna vecka gå och boka flyget till stockholm som jag fortfarande inte har gjort! Allt i sista minuten!

Hoppas på att vi hittar någon lägenhet i stockholm snart också! Vill flytta dit nuuu!! :D Skulle ju vara perfekt om man fick en lägenhet samtidigt som jag ska dit nu i november! Så skulle jag inte behöva åka hem tillbaka igen :P


 

Spotify spellista med massa låtar som får mig att minnas allt från Magaluf och barskolan!! :D

→ Magaluuuuf 2011

Kommentarer
Postat av: Antonia & Emmie

Hej :) fin blogg! Kolla gärna våran :D

Antonia ska gå bartenderskolan i Magaluf i sommar :) !

var det kul ?:D

2011-11-06 @ 15:03:49
URL: http://antem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0