Lördag och halloweenfest står på kvällens schema!

Min vardag | 2011-10-29 - 14:49:20


08.15 ringde klockan imårse! Yrvaken och funderade om det var morgon redan? Men kunde iaf sova inatt, så skönt! Natten före somnade jag först efter 04.00 av någon konstig anledning... :S Men iaf, det var bara att stiga upp, äta morgonmål och fara iväg till gymmet för spinning med Annica! :) Kände mig varken illamående eller svimfärdig idag, så det var bra! :)

Gick och solade 15 min efteråt och efter det en runda på stan, vilket var helt onödigt för hittade endå ingenting.. Men gick och hälsade på moster som riktigt passligt hade matpaus just då! :) Sen via butiken och hem och laga mat! Och nu sitter jag här mätt och belåten! :)

Ikväll blir det halloweenfest hos Malin & Björn! Var tidigare i veckan och handlade lite småsaker från Fantoy, bl.a. linser, huggtänder och fejkblod (som jag knappast kommer använda).. Är inte riktigt säker ennu heller vad jag ska ha på mig i klädväg, men det löser sig alltid! :)

Happy Halloween eller vad säger man?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0