Hade lite överloppsenergi igår

Min vardag | 2011-10-31 - 18:53:52


Så efter att jag lagat maten, djävulssylten och laxpajen så tog jag fram muffinsformarna och började röra ihop smeten till muffinsen! Hade inga stora "cupcakesformar" så blev vanliga små muffins då istället.. Bakar typ aldrig! Första gången sen jag flyttade in i min nuvarande lägenhet som jag bakat något överhuvudtaget! Och jag har bott här i över 1 år! Och vet inte varför jag hade så mycket energi igår med tanke på att man sovit lite och varit ute och festat kvällen/natten före.. Men iaf.. Rörde ihop några vanliga enkla muffins och smetade på lite garnering/glasyr/kristyr, jaa vad det nu kallas :) Men dom blev ju verkligen långt ifrån lika goda som dom jag smakade på i lördags hemma hos M&B! :)

Men ganska gulliga blev dom ju.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0