söndag

Min vardag | 2011-11-06 - 14:58:31


Åkte in till stan till M&B igår kväll.. Satt och tog det lungt bara och umgicks! :) Klockan blev vel mot halv 2 på natten innan vi tog oss till krogen.. Jag var inne typ 5 minuter innan jag konstaterade att man inte kan vara nykter där, haha.. Iaf inte jag! Man hänger inte med i svängarna riktigt, alla knuffas och det märker man så bra när man inte har druckit något, när man är full märker man det inte alls :D Så åkte hem.. Och kom hem med en coca cola och Ben&Jerrys glass :D Glassen ligger fortfarande i frysen orörd men limsan är uppdrucken! Typiskt när man tänker att man åker hem tidigare än vanligt och ska sova men endå sitter man uppe hur länge som helst :P

Nu blir det snart mat! Har skivade grönsaker i ugnen, med olja och peppar på! Muums! Funderar ennu vad jag ska äta till? Och ikväll ska jag till gymmet, minns inte när jag senast varit till gymmet på en söndag :P Känns riktigt skönt faktiskt att må bra en söndag, verkligen värt det att inte va ut och supa skallen av mig igår :D

Ska maila massa folk om lägenheter idag också! Vet någon om en lägenhet i Stockholm så säg till! :)


Nästan bättre när A&M sjöng den i Mallis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0