Perfekta jeans

Min vardag | 2011-11-04 - 19:47:44


Det är inte ofta jag hittar jeans som sitter helt perfekt, kan få gå omkring och leta i flera timmar utan att hitta några, men idag gick jag in i h&m, såg jeansen direkt, tog några storlekar och gick till provrummet.. Tog första storleken och provade och dom satt precis som dom skulle, första paret! :D Lite jag blev glad!


Köpte också en söt mössa från Intersport..


Och en ny gymbag, den jag hade före lämnade jag i Mallis eftersom den var dränkt i grenadin ;)


Värmespolar, har aldrig testat men har tänkt köpa hur länge som helst! :)


Hann aldrig till Ladyline men for till wsc istället, men hann ju inte på combaten heller.. :( Så tog fram ipoden och sprang på löpbandet istället, efter det lite magträning :)

Kommentarer
Postat av: rebeckasvensson

Nice, har själv sådana jeans, sitter otroligt bra!

2011-11-06 @ 11:50:23
URL: http://rebeckaasvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0