lördagkväll

Min vardag | 2011-11-05 - 21:01:59


Har precis rullat upp alla värmespolar i håret, verkligen inte lätt kan jag säga :P Men, "vill man vara fin får man lida pin".. Ska, bara jag blir klar, åka in till stan till M&B och chilla lite.. Blir senare utgång (bara vatten för mig tror jag) :) Men blir nog en tidigare hemgång för mig ikväll än vad det blev igår, kände mig så bakis, jaa bakis, idag då jag vaknade så huhuh.. :/ Vill träna imorgon igen och det orkar jag verkligen inte om jag dricker ikväll... :P Och när har jag senast haft en "vit" helg? Inte på väldigt länge!

Nå, kanske jag får börja ta ur spolarna snart.. Och fundera vad jag ska ta på mig.. Alltid ett problem :P


Här kommer en låt lite på förhand för alla som kommer vara bakis imorgon! ;)






Kommentarer
Postat av: Molly Boman

Älskar låten! ;)

2011-11-06 @ 00:52:40
URL: http://mollyboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0