En liten stund blev hela natten

Min vardag | 2011-11-05 - 14:33:45


For ju till Ollis igår med Lina x 2 och Annica! :) Satt där en stund men konstaterade sen att vi typ var äldst på hela stället, det var bara små skitungar som sprang omkring överallt, man kände sig verkligen som gamla tanter där :D haha.. Så vi bestämde oss för att gå vidare till SKY, där det var Rock The Disco! Nästan proppfullt var det.. Man kunde inte sitta någonstans, golvet var fullt med folk så man kom knappt framåt, endå var det knappt någon alls vid bardisken, väldigt konstigt :D Och musiken var också helt ovanligt bra igår kväll! Jag drack bara vatten hela kvällen, hängde inte riktigt med i svängarna om man säger så :P Folk låg över bardisken och bartendern hällde sprit i munnen på dom :D Har bara sett dom göra så utomlands, inte på en stel nattklubb i vasa ;)

A gick hem tidigare men vi stannade kvar.. Vilket jag ångrar idag, när jag vaknade kändes det precis som att jag skulle ha varit bakis, usch! Kan man bli bakis på att bara dricka vatten? :D Nå iaf, ikväll är det också meningen man ska ut i svängarna men jag funderar ennu på det.. Ska iaf till gymmet nu snart så får vi se då sen.. :)



Kommentarer
Postat av: jessica wallin.

hej, kika gärna min blogg! :)

2011-11-05 @ 17:03:34
URL: http://jessicawallin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0