Det börjar närma sig

Min vardag | 2011-11-22 - 10:04:00


Börjar bli nervös redan! Huh! :P Var till resebyrån igår och kollade upp flyg och hotell osv.. Tänkte att det är långt kvar tills jag ska åka men det är bara 2 veckor!! :O :D Har inte bokat ennu, ska göra det idag.. Tror det var den 7:e eller 8:e december som flyget går från vasa! :) Kommer åka Vasa-Stockholm-Oslo-Las Palmas.. Och därifrån till Playa Del Inglés! :D Allt på samma dag så det är ganska skönt, behöver inte övernatta någonstans eller så... :) Får börja packa snart, har ingen aning om vad jag ska ha med? När man bosätter sig där på obestämd tid så är det ganska svårt....? :P Och jag ska åka dit själv.. Hoppas jag inte tappar bort mig på vägen ner :D Fyfaan vad roligt det kommer bli det här, jätte läskigt men kul på samma gång :P

Trivdes så himla bra i värmen så ska bli så skönt att slippa kylan och vintern :D Mådde så himla bra!

 

Tror det var det här hotellet jag ska bo på första veckan när jag kommer dit, söker sedan efter något annat :)

 








Kommentarer
Postat av: sussu

Du e så dukti Johanna!! :) Vi måst fix ihop en avskedsmiddag eller nå före du far :)

2011-11-23 @ 16:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0