Ååååh kan inte väntaaaa

Min vardag | 2011-11-17 - 22:09:17


Är så ivrig nu så jag håller på att spricka! :D Var det igår också så kunde inte sova, kollade på klockan sista gången vid 4... suck.. Hur ska man göra för att blir trött, typ nu? Hjälper inte att läsa någon bok eller något sånt, har redan testat det! :D Jaja..

Imorgon är det fredag, redan.. Imorgon kväll är det idolkväll hos M&B! :) Ska joina dem om jag orkar sen.. Beror på när jag kommer från gymmet.. Skulle också vilja gå på bio och se senaste Twilight filmen! (Nu äntligen kommer den på bio) :P På lördag är det dags för utgång tror jag! Har varit duktig nu 2 helger i rad så :) Och tänkte vel kanske ta vilodag på söndag...? :)

Och nu en braaaa låt som jag inte kan sluta lyssna på efter att jag hittade den genom Malins blogg! :D Fast gillar den bäst som den är från början :)


Kommentarer
Postat av: malin

jag verkligen älskar låten! skitbra :D

2011-11-20 @ 14:44:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0