10 dagar kvar nu

Min vardag | 2011-11-28 - 14:12:51


Ja, 10 dagar kvar sen åker jag iväg! Den 7:e december åker flyget! :) Har sagt upp min lägenhet och rensat mina klädskåp, garderober, skohyllan osv.. :) Som tur behöver jag inte flytta ut massa grejjer för min syrra ska börja hyra lägenheten istället! Så det är skönt! Hatar att flytta, gjort det så många gånger nu så.. Men att flytta till södern är ju inte samma sak :P

I helgen tog jag det riktigt lungt, orkade inte festa alls, var inte på rätt humör för det.. Och nästa helg är ju min sista  helg i vasa på ett tag så då blir det ju förmodligen utgång! :)

Sen måste jag hinna gå och se senaste Twilight filmen också, har velat se den så länge nu! :)


Robert Pattinson är så het! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0