Utgång ikväll

Playa Del Inglés | 2011-12-08 - 21:44:54


En kille här i Playa del ingles addade mig på facebook tidigare ikväll, suttit och chattat med honom en stund, så ikväll blir det att gå ut här nere och se vad Playa del ingles har att erbjuda! :D Så det blir riktigt kul! Får träffa lite nya människor! :D

Sitter och funderar vad jag ska ta på mig ikväll? Om man ska ha shorts eller om det blir för kallt med det..? Topp eller långärmad tröja? Vad svårt! :D Vill ju inte frysa men vill ju inte få värmeslag heller! :P

Måste fixa mig färdigt nu.. Ska möta upp han killen kvart före 10 vid någon butik, ska köpa något att dricka tills ikväll så! :D Kommer bli kul det här! Spännande! :D heheh..

Nåja, uppdaterar mer imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: sussulainen

Va rolit!! :D ha de kul ! :D här hemma ha de kommi lite snö :)

2011-12-09 @ 08:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0