Framme i Playa del ingles

Playa Del Inglés | 2011-12-08 - 15:57:18


Startade från Vasa igår mårse, kl 06.25 gick flyget! Åkte till Arlanda och därifrån till Oslo, men flyget var försenat så hann inte med flyget till Las Palmas :S Fick hämta bagaget och boka nytt flyg till Las Palmas.. Checka in bagaget igen och genom säkerhetskontrollen ennu en gång till.. Såå.. Flög då från Oslo till Köpenhamn, därifrån till Madrid och sen därifrån till Las Palmas.. Skulle jag ha hunnit med flyget skulle jag ha kommit fram vid 14-tiden igår.. Men kom fram vid 3 på natten tror jag det var.. Flyget var försenast i Madrid säkert över 1 timme.. suck... Och tog säkert 1 timme till innan vi var iväg.. Jag var så trött och hungrig och knäna och benen bara värkte av allt sittande.. usch...

Men nu är jag äntligen här, har sovit riktigt bra inatt! :) Första jag gjorde när jag vaknade var att gå till något supermarket och köpa vatten och annat smått och gott :P Har sedan gått runt och kollat lite överallt, vid stranden och hittade Kasbah centret också.. :) Köpte internet för 1 vecka också.. :)

Meen.. Nu är klockan strax 15.00 här.. Ska gå och se om jag hittar nåt ställe att äta på, börjar bli hungrig.. Åt typ en halv av en halv subway igår på hela resan.. :O Nåjaa.. ska uppdatera mer senare... Och kanske få upp några bilder.. Har inte direkt varit flitig med kameran ennu men ska bättra mig :)



Kommentarer
Postat av: lina

ååh vad jag blir avudsjuk, älskar utländska supermarkets ;) ha d bra!

2011-12-08 @ 16:27:12
URL: http://linaemilias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0