Dålig uppdatering

Min vardag | 2011-12-06 - 21:05:00


Har inte haft så mycket att skriva om de senaste dagarna.. Har haft mycket att göra också inför flytten! :) Köpt hem allt jag behöver och lite till :P Bjöd syrran på middag och bio när hon fyllde år, åt avskedsmiddag med några vänner också och i lördags blev det förfest med gänget och sedan utgång! Var ju min sista helg i vasa på ett tag så..! Väskorna är nästan färdigt packade, packar det sista imorgon bitti när jag har fixat mig klart och så... Ja, åker ju imorgon då, flyget går 06.25 från vasa flygplats, så det blir väldigt tidig väckning för mig :O Borde vel snart gå och sova.. Sen har jag nog inte fattat ennu att jag verkligen ska åka, är inte ett dugg nervös nu, men är förmodligen det imorgon :D

Slänger upp några bilder från helgen imorgon kanske, orkar inte göra det nu! Och ska försöka blogga så mycket som möjligt från Playa del ingles också, men vi får se hur det går, man vill ju inte precis sitta framför datorn hela tiden när man väl kommer dit tror jag :P

Och alla mina kära vänner ska ha det så bra hemma i vasa nu då tills vi ses igen! :D ♥ Puss på er!


Kommentarer
Postat av: malin

Håller tummarna att allt går bra där borta och att du kommer att trivas! Annars vet du vems famnar du gäääärna får komma hem till!! Lycka till och spark i baken!!

2011-12-07 @ 19:05:31
URL: http://malinfrandalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0